Läbirääkimisoskused

Võimas ärioskus, et saavutada mõlemale osapoolele kasulikke tulemusi.

Me kõik oleme läbirääkijad, me teeme seda kogu aeg. Ühed kõige andekamad läbirääkijad on meie lapsed. Igasugune suhtlemine teise inimesega on potentsiaalne läbirääkimine. Kui me aitame teistel saada seda, mida nad tahavad, aitavad nad tavaliselt saada meil seda, mida meie tahame – see on vastastikkuse põhimõte. Läbirääkimisvõime on äris väga ihaldusväärne oskus, kuna ei ole ühtegi teist oskust, millel on tulemustele nii suur mõju. Selleks, et lahendada keerukaid läbirääkimisi, peavad inimesed olema tihtipeale loovad.

Catalystil on mitmeid põnevaid ärisimulatsioone, mille peamiseks õpiväljundiks on läbirääkimisvõime arendamine. Osalejad õpivad informatsiooni väärtust ning kuidas see aja jooksul muutub. Lisaks tulevad mängu usaldusega seotud küsimused ja usalduse murdmine ning võimalik koostöö lõpptulemuse parandamiseks. Samuti on tugevate suhete loomiseks oluline mõista vastastikku kasulikku läbirääkimiste kontseptsiooni. Teadmine sellest, kuna on õige aeg läbirääkimine lõpetada ja minema kõndida on samuti oluliseks oskuseks, mida mõnes meie programmis välja tuuakse.


Tutvuge meie lahendustega ja andke endast märku,

kui teil on erisoove või soovite alustada

meeskonna hetkeseisu kaardistamisest!

Võtke ühendust

Seotud Näidisjuhtumid