Õppides planeerima ja organiseerima oma aega tõhusamalt suudavad indiviidid ja meeskonnad arukamalt töötada ning saavutada vähema ajaga rohkem. Uuringud kinnitavad, et kehv ajajuhtimine põhjustab stressi. Hea ajajuhtimise eduteguriks on keskendumine tulemustele, mitte ülesannetele. Hõivatus ja tulemused ei ole alati otseses seoses. Oluline on keskenduda olulisele ja leida rütm, mis võimaldab tulemusteni efektiivselt jõuda.
Üksikisikuna või grupina maha istumine ning aja planeerimine võib tunduda aeganõudva tegevusena, kuid pikemas perspektiivis säästab see aega ning tagab õigete tulemuste saavutamise. Neid, kes oskavad oma aega juhtida, peetakse professionaalsemaks kui neid, kes seda ei tee.
Tutvuge meie lahendustega ja andke endast märku,
kui teil on erisoove või soovite alustada
meeskonna hetkeseisu kaardistamisest!