Avalda oma arvamust ettevõtte väärtuste üle pingevabas ärisimulatisoonis.
Selleks, et end konkurentidest eristada, peavad teie töötajad mõistma ning olema kaasatud ettevõtte missiooni, visiooni ja väärtustesse. Kuid just töötajate käitumine ettevõtete väärtuste järgi on väljakutse, millega paljud ettevõtted regulaarselt silmitsi peavad seisma. Lahenduseks on Meie väärtused, kus osalejad uurivad ja võtavad omaks ettevõtte väärtused ja kriitilised edutegurid. Osalistele antakse arutlemiseks terve rida mõtlemapanevaid väiteid, nagu näiteks: "Peab olema meeskonna mängija", "Lõpeta, kui enam midagi võita ei ole" või "Mitte ainult tunnus, vaid elustiil".
Osalejad näitavad, mil määral nad väitega nõustuvad või ei nõustu ning esitavad omapoolsed põhjendused, miks nad just nii arvavad. See tekitab arutelu, mida meeskonnaliikmed kordamööda juhivad ja mis tagab, et kõik saavad oma arvamust väljendada.
Meie väärtused kutsub meeskonda üles rakendama ettevõtte väärtusi ning andma neile mõista, kuidas neid väärtusi oma igapäevastes tööoludes kasutada ja rakendada. Interaktiivse ja kaasava lähenemise tagajärjed ulatuvad ka konverentsiruumist väljapoole, luues suurepärased viited, suunamaks tegevust tagasi töökohal olles.
Täielikult kohandatud arutelule keskendunud tegevus annab meeskonnaliikmetele võimaluse oma arvamuse avaldamiseks. Meie väärtusedsoodustab väitlevat suhtlemist, kuna osalejatele antakse võimalus nii rääkida kui ka kuulata ja üksteisele vastuväiteid esitada. Erinevad rakendused hõlmavad missiooni, visiooni ja väärtuste omastamist; klienditeeninduse strateegiaid; parimate praktikate jagamist ja ettevõtte kultuuri uurimist. Arutelud koondatakse meie unikaalsesse 9-osalisse Teemantisse, mis pakub vastutustundlike ja ajaraamidesse pandud tegevuskavasid järgmiseks 3, 6 ja 9 kuuks.