Suhete loomine on klientide lojaalsuse loomise juures võtmetähtsusega. Digitaaltehnoloogia võimaldab klientidega suhelda otse ning see võimaldab ettevõtetel optimiseerida klientide elutsükli juhtimist vastavalt nende vajaduste analüüsile. Ettevõtetel on nüüd lihtne klientidelt küsida nende arvamust, nende vajadusi ja soove ning teha kvantitaviitseid uuringuid. Kvalitatiivsed uurimismeetodid nõuavad aga seejuures põhjalikku ja mõtestatud andmete tõlgendamist. Edukas kliendisuhete juhtimine on aga keeruline tegevus, mis nõuab pikaajalist lähenemist, et mõista klientide prargusi ning tulevasi vajadusi.
Kontaktide klientideks pööramine on võimalik läbi korrapärase ning asjakohase suhtlemise. Digiteerimine on võimaldanud ettevõtetele platvormi, mille kaudu on neil võimalik pidevalt oma klientide tagasisidet kuulata. See on andnud ka võimu ostjale, sest otsused on muutunud faktidel põhinevaks. See tähendab, et võltlubaduste asemel klientide vastu siiras olemine ning neile tõhusate kliendilahenduste pakkumine on hädavajalikum kui eales varem. Nii nagu igas teises suhteski, on ka siinkohal regulaarne suhtlemine ja kontaktihoidmine oluliseks nüansiks. Sealhulgas ka igasugune teave teie digitaalses sidepidamiskanalites, sh. See, mida sa oma klientide heaks teed ning ka huvitavate artiklite jagamine. Samuti pidage meeles, et hea on saata ka käsitsi kirjutatud personaalseid kirju ning teha mõne aja tagant ärikõnesid, kontrollimaks, kuidas teie klientidel läheb. Samuti on oluline tunnustada oma kliente neid toetades ning neid lojaalsuse eest premeerides.
Catalystil on mitmeid meeskonnatöö lahendusi, mis on suunatud just kliendisuhete juhtimisele. Siin on valik Catalysti populaarsematest kliendisuhete juhtimisele keskenduvatest meeskonnatöö lahendustest.
Tutvuge meie lahendustega ja andke endast märku,
kui teil on erisoove või soovite alustada
meeskonna hetkeseisu kaardistamisest!