Võistluslik kohviga kauplemise mäng.
Selle äristimulatsiooni käigus kehastuvad meeskonnad kohvikaupmeesteks, kes juhivad tarneahelat tootjast müügiletini ja sealt edasi ettearvamatu kliendini. See võistluslik mäng stimuleerib uue ettevõttega alustamise olemust ja keskendub sellistele teemadele nagu valik lühiajalise edu või pikajalise strateegia vahel, riskide juhtimine, edukad läbirääkimised, tarnija ja kliendi vajadused keerulises tarneahelas ning õige informatisooni jõud.
Kohvimaailm on dünaamiline ja mõtlemapanev äristimulatsioon, mis turgutab ja ergutab iga konverentsi programmi ning genereerib värskeid ideid ja lähenemisi edaspidiseks. Lisades analüüsisessiooni muutub treening veelgi tõhusamaks, kasvatades pühendumist ja kliendikesksust ka pikemas perspektiivis. Ja milline tegevus võiks olla parem kohvipausi sissejuhatuseks?
See treening on hoolikalt koostatud üksi nokitsemise mentaliteedi murdmiseks ning meeskondadevahelise koostöö ja ühise eesmärgi nimel töötamise taastamiseks. Osalejad kogevad muutuva turu mõjusid, ehitavad üles tarneahela ja arendavad kliendisuhete nüansside mõistmist. Kohvimaailm näitab, kui oluline on informatsioon, võimekus kohaneda ja mõista turgu. Meeskonnad peavad nii ostma kui müüma maksimeerimaks oma tulemusi, kogedes seeläbi tarneahela erinevaid nüansse.