Meeskonnad annavad sõnumi edasi oma kehadega
Osalejad panevad selga kindlat värvi riided. Neile antakse ülevaade, millise asendi nad peavad võtma, olgu selleks siis osa mingist tähest või kujundist. Iga osaleja liigub seejärel oma kohale ja üle nende peade lenab droon, mis jäädvustab loodud logo, kujundi või sõnumi.
Logoehitus on suurepäraseks piltlikuks näiteks sellest, millist rolli mängib inimkapital ettevõte brändis ja kultuuris. Täpselt nii nagu iga inimene mõjutab ettevõtte kultuuri, mängib ta ka Logoehituses olulist rolli.
Unikaalne viis, kuidas see harjutus läbi viidi oli suurepäraseks üllatuseks. Kõik olid kaasatud ning tulemus oli fantastiline. Meie inimesed meie logona. Aitäh veelkord! Ma soovitan soojalt seda meeskonnatöö lahendust.
Maailma juhtiv tööstusettevõte õppis üksteist tundma Corporate Bodybuilding programmi abil.