Visioonist teostuseni!
Meeskondadele antakse teada nende Food Trucki peamine koostisosa, asukoht, sihtrühm ja tööaeg. Seda informatsiooni arvesse võttes peavad nad üles ehitama täitsa enda äri, pannes paika kõik üksikasjad alates brändist, põhitoidust ja valiktoitudest kuni toidu serveerimise ja hinnastamiseni. Meeskondadele antakse aega planeerimiseks, mille jooksul peavad nad paika panema oma strateegia, mõtlema ideid ja jagama omavahel vastutusalad. Seejärel asuvad nad tegutsema, et luua päris oma Food Truck ehk tänavatoidu autoputka. Kui aeg on läbi, esitlevad meeskonnad peakokale oma põhiroogi. Samal ajal otsustavad kohtunikud, milline on parim tänavatoiduäri.
Food Truck on koostööl põhinev lahendus, mis aitab töötajatel õppida ja täiustada oma meeskonnatöö oskust, tõhusat suhtlemist ja ajajuhtimist. Erinevate ülesannete arv ja mitmekesisus aitab osalistel mõista, kui oluline roll on planeerimisel ja organiseerimisel. See aitab inimestel ära tunda oma tugevad küljed ja olla vastutav neile määratud ülesannete eest, olles teadlik oma rolli tähtsusest üldises missioonis.