Meeskonnad praktiseerivad juhtimis-, planeerimis- ja teenindusoskusi, et korraldada jõematk.
Selles energilises tubases ärisimulatsioonis on meeskonnad raftinguettevõtete rollis, juhtides edukat ‘esimest laskumist’ ühes maailma tuntuimas jões. Meeskonnad alustavad planeerimise, informatsiooni kogumise ja strateegia arendamisega. Seejärel alustavad nad maksimaalselt 15-päevast jõematka, eesmärgiga teenida erinevaid väljakutseid läbides ‘Hea tuju tegureid’ ja toidutalonge. Täissuuruses kummipaadid, aerud ja kõik muu jõematkale kohane varustus loob mängule muljetavaldava ja tõetruu tausta ning suurepärased videomaterjalid võimaldavad tunda selle spordiala tõelist adrenaliinilaengut. Mängu võitjaks on meeskond, kes lõpetab matka kõige suurema puhaskasumiga.
Jõematka korraldamine ja selle edukas läbiviimine sõltub nii eeltööst, klientide rahulolust, ohutusest kui ka kasumist. Planeerimise ja täideviimise etappides antakse meeskondadele meelega rohkem informatsiooni, kui üks inimene suudab vastu võtta ja sellest tulenevalt on klientidele parima tulemuse loomises ülimalt olulisel kohal efektiivne informatsiooni juhtimine. Osalised peavad samuti hoidma oma eelarve tasakaalus, et pakkuda oma klientidele parimat võimalikku kogemust, kuid samas jääda oma tegevuses kasumlikuks. Nii nagu iga eesmärgipõhise tegevuse puhul, on ka siin osalejatel kiusatus ohverdada hoolikas planeerimine ning minna hoopiski lihtsama vastupanu teed ja 'töö lihtsalt ära teha'. Sellest programmist on võimalik kaasa võtta mitmeid tähelepanekuid, millest on võimalik õppida.