Meeskonnad tuvastavad komponente, moodustavad tootmisliini ja toodavad lastele mänguasju.
Jälgige, kuidas kolleegid ühinevad meeskonnaks, kui nad lahendavad erinevaid justkui lõputult konveierilindilt tulevaid ülesandeid lõppeesmärgiga toota mänguasju abivajavatele lastele. Mänguasjade tehas sobib läbi viimiseks nii konverentsil kui ka kontoris kohapeal; mäng on paindlik ja läheneb meeskonnatööle uue nurga alt tõstes sotsiaalse vastutuse temaatika teadlikkust.
Kõik meeskonnad varustatakse erinevate puuosadega, millest neil tuleb luua kõrge kvaliteediga mänguasjad. Kolmemõõtmelised joonised, mis kujutavad üksikasjalikult mänguasjade kujundusi, suunavad osalejad protsessis. Kuid toodangu kvaliteet pole ainus oluline tegur edu saavutamiseks, vaid simulatsiooni käigus mõõdetatakse ka tähtaegadest kinni pidamist. Võistkonnad peavad omavahel tegema koostööd, et jõuda eesmärgini.
Planeerimise etapis peavad meeskonnad ära tundma vajalikud komponendid, jagama vastutused ning moodustama kindlalt kulgeva tootmise. Kui kvaliteet on tagatud, siis kaunistatakse mänguasjad loovalt, kasutades soovi korral selleks ettevõtte brändi värve ja kujundust.
Stimulatsiooni teises etapis on vajalik loominguline lähenemine, sest meeskonnad peavad loodud mänguasju kasutama õpetlike ja haaravate mängude loomiseks. Lõbus ja vabamas vormis finaal annab kordamööda igale meeskonnale sõna, et nad saaksid demostreerida, millist väärtust loovad nende mänguasjad.
Loodud mänguasjad saab pärast annetada mõnele abivajavale lasteaiale, lastekodule või koolile.
Juurutage tõhus tootmisliin ja kvaliteedikontrolli süsteem, et saavutada klientide rahulolu. Osalejad saavad ülevaate klienditeeninduse nüanssidest, kuid loovad ka mänguasju tõelistele lõpptarbijatele - abivajavatele lastele.
Mänguasjade tehas on välja arendatud pidades silmas ettevõtete sotsiaalse vastutustundlikkuse olulisust. Mõistmaks, kuidas Catalysti teenustes on seda temaatikat käsitletud, palun külastage seda lehekülge:
Aitäh, et soovitasite meile Mänguasjatehast. Me mitte ainult ei õppinud rohkem koostööd tegema ja ümber adresseerima meie suhtumist oma klientidesse, vaid õhtu lõpuks tundsime ka, et olime teinud midagi, mis on pannud abi vajavad lapsed naeratama. See süstis meie meeskonda tõeliselt suurepärase tundega.